افزودن محتوا...

چرا در نمای ساختمان از آجرنسوز استفاده می شود ؟

استفاده از آجر های نسوز در نما باعث گردیده تا طراحان و مهندسین مشتاقانه از این محصول استقبال کنند . به دلیل مقاومت بالا در برابر شوک حرارتی ، زیبایی در نما و سبک سازی ساختمان ، استفاده از این محصول افزایش یافته است .

 

 


طراحان با استفاده از انعطاف پذیری آجر به عنوان ماژول های دوار ، منظره ای خارق العاده و تصاویر جذابی را فراهم میسازند و در عین حال با استفاده از تابش نور خورشید سایه هایی را به وجود می آورند.استفاده از آجر نما برای ایجاد ظاهر بسیار پیشرفته با قیمتی مناسب ایده آل است.
در استفاده از آجر نما با مقدار کمی جابجایی در آجرها و ایجاد شیب های مختلف می توان تغییرات نور و سایه را در جهت زیبا شناسی معماری برجسته نمود .

 

 


به این ترتیب امکان نور پردازی از طریق این مناطق فراهم می شود ، در حالی که عناصر ساختمانی در پشت لایه های آجرهای نسوز مخفی می شوند.

در بسیاری از نماها ، سعی بر ایجاد هماهنگی بین بافت ها و رنگ های مختلف آجر وجود دارد تا با یکدیگر به طور صحیح و مناسب ترکیب شوند . استفاده از آجرهای نما که دارای کنتراستهای خنک و گرم ، رنگهای مکمل و اشباع ، محدوده رنگی متفاوت و در نهایت تضادهای همزمان است باعث گردیده تکامل ساختمان در مدت زمان طولانی به مخاطب القا شود.

 

1099
اشتراک گذاری:
print
بازگشت


rating
نام
ایمیل
نظر
Copyright 2017 by Soheilbrick. | Designed By webcade